SULI:)

EzEk VaGyUnK mI....:) NéZd MeG tE iS!

2006 szeptemberétől járunk a TLG-be (Tolnai Lajos Német Nemzetiségi és Kéttannyelvű Gimnázium). Ekkor 14-en kezdtünk, de a második félévben jött még hozzánk 2 tanuló. Az első félévben Budapesten voltunk osztálykiránduláson. Elmentünk a Természet Tudományi Múzeumba és a Füvészkertbe. A Természet Tudományi Múzeumban megnéztük a Múmia című kiállítást. A Füvészkertbe pedig a Pál utcai fiúk helyszínét tekintettük meg. Szerencsések voltunk, mert az ottani munkások megkínáltak minket pizzával. A második félévben Erdélyben voltunk 1 hetet. Itt elmentünk 1 Múzeumba, túrázgattunk, utazgattunk, stb...

2007 szeptemberében jött még hozzánk 1 újabb tanuló. Ebben az évben Gyomaendrődőn voltunk kirándulni 3 napig. Itt faházakban aludtunk. Lehetőségünk volt arra, hogy ping-pongozni, főzni, strandolni, kerékpár túrát szervezni. Év végen pedig kisérettségiztünk (németből, matekból, irodalomból, nyelvtanból, történelemből). Volt írásbeli és szóbeli is.

2008 szeptemberében beléptünk a 9.évfolyamba, és 4 tanulóval bővült az osztályunk. Voltak nemzetiségiek és lettek kéttannyelvűek. Pár tantárgyból kétfelé osztották az osztályunkat. Első félévben ismét Budapesten voltunk. Második félévben két 1 napos kirándulásra megyünk. Első nap Dunaföldvárra látogatunk. Megnézzük a várat, a Duna partot és teszünk 1 kis sétát. Második nap Szekszárdról elsétálunk a Szarvas-szurdokba.

Oldal: Magunkról
SULI:) - © 2008 - 2024 - tlgosztaly.hupont.hu

Ingyen honlap és ingyen honlap között óriási különbségek vannak, íme a második: ingyen honlap